Nemokumo administratorių rūmai ieško buhalterinės apskaitos įmonės pilnam buhalterinės apskaitos tvarkymui.
Veiklų aprašas:
Pirkimo ir pardavimo dokumentų registravimas. Pirkimo dokumentai – iki 50 dokumentų per mėnesį mokėjimų dokumentų nario mokesčio apskaitai išrašymas ir išsiuntimas asociacijos nariams – iki 800 dokumentų per mėnesį pardavimo sąskaitų faktūrų už NAR suteiktas paslaugas išrašymas ir apskaita – iki 200 dokumentų per mėnesį.
Kasos dokumentų registravimas
Banko finansinių operacijų registravimas – apie 1000 buhalterinių
operacijų per mėnesį
Avanso apyskaitų registravimas
Darbo užmokesčio apskaičiavimas ir registravimas – iki 5
darbuotojų kas mėnesį
Mokesčių apskaičiavimas ir registravimas
Deklaracijų paruošimas ir pateikimas VMI
Ataskaitų paruošimas ir pateikimas SODRAI
Pranešimų apie darbuotojų priėmimą atleidimą paruošimas ir
pateikimas SODRAI
Metinės finansinės atskaitomybės paruošimas
Papildomi darbai:
Statistikos formos
Personalo dokumentų parengimas
Papildomos informacijos asociacijos revizijai teikimas ir finansinės
atskaitomybės detalizacijos
Analitinės pajamų ir sąnaudų detalizacijos formos
Informacijos apie debitorinius įsiskolinimus (nario mokesčių
įsiskolinimai) parengimas ir teikimas.
Pasiūlymų laukiame iki š. m. gruodžio 31 d. el. paštu: