Didelės konkurencijos rinkose dabar kaip niekada sunku padidinti ir išsaugoti pelną. Juk pagaliau daugumai įmonių taupyti sąnaudų sąskaita nebėra kur. Konkurencija didžiulė, o nustebinti rinką naujovėmis – sunku. Susidūrę su šiomis kliūtimis, dauguma vadovų stengiasi žūtbūt plėsti savo rinkos dalį arba ją išsaugoti, taip tikėdamiesi paskatinti pelno augimą.
Tačiau knygos "Didinkite pelną, ne rinkos dalį" autoriai teigia, kad ši rinkos dalies manija, užuot suteikusi galimybių didinti pelną brandžiose rinkose, jas žlugdo. Kodėl? Todėl kad šiose rinkose suyra rinkos dalies ir pelno pusiausvyros loginis pagrindas, ir bet koks rinkos užkariavimas pamažu silpnina pelną.
Knygos "Didinkite pelną, ne rinkos dalį" autoriai tvirtina, kad, perėjusios prie visiškai priešingo požiūrio, įmonės gali išgauti papildomą pelną, prilygstantį 1-3 procentams metinių pajamų. Kaip? Pertvarkydamos rinkodaros kompleksą taip, kad paslaugos ir produktai būtų parduodami ne intuityviai, o tiksliai žinant, kam, ką ir už kokią kainą pasiūlyti.
Knygos autoriai turi didelę vadybos konsultavimo patirtį, kurią pasitelkia iliustruodami knygą praktiniais pavyzdžiais ir siūlydami veiksmingų strategijų, kurios padės:
– Atrasti naujas pelno galimybes.
– Naujoviškai suskirstyti klientus į segmentus pagal jų norą mokėti ir sukurti jiems tinkamus produktų ir paslaugų paketus.
– Strategiškai kelti kainas ir atsispirti pagundai jas mažinti, kai konkurentai ima kelti grėsmę verslui.
– Sukurti paskatas, kurios padėtų pardavimo ir rinkodaros komandoms visų pirma siekti pelno.
ISBN: 9789955460503
Išleidimo metai: 2007
Puslapiai: 232
Siunčiama LPexpress ir Omniva
Daugiau apie prekę: www.naudotosknygos.lt