Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose.

Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.

Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.
Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi Jūsų praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.

Kursą kuruoja ir į Jūsų klausimus atsako praktinę ir pedagoginę patirtį klientų aptarnavimo srityje turintys specialistai.

Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.

PASTABA: nuotolinius mokymus turite užbaigti per 12 mėn. nuo prisijungimo prie nuotolinio mokymosi platformos duomenų gavimo.

ID: 273044   2016 12 09   Atnaujinti

Rekomenduojamos prekės:
 
TEFAL Slow Juicer ZC255B38 Type Electric, Silver/ black, 200 W, Extra large fruit input, Number of speeds 2, 82 RPM
 
BISSET BSBE91SISX03BX
 
Dormeo Renew Eucalyptus 3.5 cm čiužinukas 90X190
 
PERFECT PRF-K07-056
 
PERFECT PRF-K07-058